Podpora

Družba CREA plus izvaja plačljivo tehnično podporo uporabnikom varnostnih rešitev.

Naši visoko strokovno usposobljeni sodelavke in sodelavci so od leta 2010 uspešno pomagali že več kot nekaj tisoč uporabnikom. Najpogosteje nudimo učinkovito pomoč uporabnikom digitalnih potrdil (certifikatov) certifikatskih agencij SIGEN-CA, AC NLB in Pošta®CA (in nekaterih ostalih CA), ki jim s podporo certifikatske agencije (ali banke za internetno bančništvo) ni uspelo zagotoviti pravilnega delovanja.

Po potrebi se naši strokovnjaki lahko tudi neposredno povežejo preko spleta/na daljavo z računalnikom uporabnika. Za vzpostavitev oddaljene pomoči je potrebno zagnati program AnyDesk (KLIKNITE TUKAJ ZA PRENOS). S klikom na to povezavo lahko tehnična podpora ob sočasnem telefonskem kontaktu prevzame nadzor nad oddaljenim računalnikom uporabnika. Na ta način je pomoč lahko še bistveno bolj učinkovita. Priporočamo, da po uspešnem posegu program odstranite.

Če povezava s programom AnyDesk ni možna, uporabite program Team Viewer (KLIKNITE TUKAJ ZA PRENOS), kjer izberete možnost Download QuickSupport.

 

 Naročilo tehnične podpore

Novice

Privredna komora Srbije (PKS) z Utimaco HSM

utimaco LAN V5 4Privredna komora Srbije (PKS) je izbrala kakovostne strojne varnostne/šifrirne module HSM Utimaco.

Več

Večja slovenska banka s HID ActivID in geselniki HID Approve in Token One V2

HID Token One V2 halfVečja banka v Sloveniji se je zaradi doseganja skladnosti z direktivo PSD2 in povečanja varnosti internetnega bančništva odločila za zamenjavo sistema overjanja uporabnikov RSA in geselnikov RSA SecurID z novo rešitvjo HID ActivID ter mobilno aplikacijo HID Approve in HID Token One V2.

Več