Podpora

Družba CREA plus izvaja plačljivo tehnično podporo uporabnikom varnostnih rešitev.

Naši visoko strokovno usposobljeni sodelavke in sodelavci so od leta 2010 uspešno pomagali že več kot nekaj tisoč uporabnikom. Najpogosteje nudimo učinkovito pomoč uporabnikom digitalnih potrdil (certifikatov) certifikatskih agencij SIGEN-CA, AC NLB in Pošta®CA (in nekaterih ostalih CA), ki jim s podporo certifikatske agencije (ali banke za internetno bančništvo) ni uspelo zagotoviti pravilnega delovanja.

Po potrebi se naši strokovnjaki lahko tudi neposredno povežejo preko spleta/na daljavo z računalnikom uporabnika. Za vzpostavitev oddaljene pomoči je potrebno zagnati program AnyDesk (KLIKNITE TUKAJ ZA PRENOS). S klikom na to povezavo lahko tehnična podpora ob sočasnem telefonskem kontaktu (0590 74 277) prevzame nadzor nad oddaljenim računalnikom uporabnika. Na ta način je pomoč lahko še bistveno bolj učinkovita. Priporočamo, da po uspešnem posegu program odstranite.

Če povezava s programom AnyDesk ni možna, uporabite program Team Viewer (KLIKNITE TUKAJ ZA PRENOS), kjer izberete možnost Download QuickSupport.

 

 Naročilo tehnične podpore

Novice

Salviol z avtentikacijsko rešitvijo HID ActivID za 2FA

HID Mini TokenPodjetje Salviol se je odločilo za sodobno avtentikacijsko rešitev HID ActivID za zagotavljanje varnega oddaljenega dostopa s 2FA. Gre za zamenjavo rešitve RSA in geselnikov SecurID.

Več

iStorage diski z overitvijo NCSC CPA in NLNCSA BSPA

diskAshur PRo2 DT2Podjetje iStorage je prvi in edini ponudnik na svetu, ki je pridobil varnostni overitvi NCSC CPA in NLNCSA BSPA za svoje šifrirane trde diske diskAshur PRO² in diskAshur DT².

Več