Podpora

Družba CREAplus izvaja plačljivo tehnično podporo uporabnikom varnostnih rešitev.

Naši visoko strokovno usposobljeni sodelavke in sodelavci so od leta 2010 uspešno pomagali že več kot nekaj tisoč uporabnikom. Najpogosteje nudimo učinkovito pomoč uporabnikom digitalnih potrdil (certifikatov) certifikatskih agencij SIGEN-CA, AC NLB in Pošta®CA (in nekaterih ostalih CA), ki jim s podporo certifikatske agencije (ali banke za internetno bančništvo) ni uspelo zagotoviti pravilnega delovanja.

Po potrebi se naši strokovnjaki lahko tudi neposredno povežejo preko spleta/na daljavo z računalnikom uporabnika. Za vzpostavitev oddaljene pomoči je potrebno zagnati program AnyDesk (KLIKNITE TUKAJ ZA PRENOS). S klikom na to povezavo lahko tehnična podpora ob sočasnem telefonskem kontaktu prevzame nadzor nad oddaljenim računalnikom uporabnika. Na ta način je pomoč lahko še bistveno bolj učinkovita. Priporočamo, da po uspešnem posegu program odstranite.

Če povezava s programom AnyDesk ni možna, uporabite program Team Viewer (KLIKNITE TUKAJ ZA PRENOS), kjer izberete možnost Download QuickSupport.

 

 NAROČILO TEHNIČNE PODPORE

Novice

Tehnično izpopolnjevanje za Utimaco HSM

Technical Training Utimaco HSM Podjetje CREAplus, pooblaščeni izpopolnjevalni partner proizvajalca Utimaco, je uspešno izvedlo dvodnevno praktično tehnično izpopolnjevanje za strojne varnostne module (HSM) Utimaco, 2. in 3. julija 2020, na lokaciji stranke.

Več

Blog: Sožitje veriženja podatkov in HSM

work 731198 1920Blog zapis: HSM & veriženje podatkov  - Sožitje veriženja podatkov in HSM

Utimaco CP5 HSM na seznamu EU QSCD

Utimaco CP5 HSM na seznamu EU QSCD Utimacov strojni varnostni modul (HSM) CP5 se nahaja na seznamu EU QSCD.

Več