Podpora

Družba CREAplus izvaja plačljivo tehnično podporo uporabnikom varnostnih rešitev.

Naši visoko strokovno usposobljeni sodelavke in sodelavci so od leta 2010 uspešno pomagali že več kot nekaj tisoč uporabnikom. Najpogosteje nudimo učinkovito pomoč uporabnikom digitalnih potrdil (certifikatov) certifikatskih agencij SIGEN-CA, AC NLB in Pošta®CA (in nekaterih ostalih CA), ki jim s podporo certifikatske agencije (ali banke za internetno bančništvo) ni uspelo zagotoviti pravilnega delovanja.

Po potrebi se naši strokovnjaki lahko tudi neposredno povežejo preko spleta/na daljavo z računalnikom uporabnika. Za vzpostavitev oddaljene pomoči je potrebno zagnati program AnyDesk (KLIKNITE TUKAJ ZA PRENOS). S klikom na to povezavo lahko tehnična podpora ob sočasnem telefonskem kontaktu prevzame nadzor nad oddaljenim računalnikom uporabnika. Na ta način je pomoč lahko še bistveno bolj učinkovita. Priporočamo, da po uspešnem posegu program odstranite.

Če povezava s programom AnyDesk ni možna, uporabite program Team Viewer (KLIKNITE TUKAJ ZA PRENOS), kjer izberete možnost Download QuickSupport.

 

 NAROČILO TEHNIČNE PODPORE

Novice

Blog: Ranljivost Zerologon

graph data breachesBlog zapis: Kibernetska varnost - Ranljivost Zerologon 

Tehnično izpopolnjevanje za Utimaco HSM

shutterstock 298735595Podjetje CREAplus bo kot pooblaščeni partner proizvajalca Utimaco izvedel spletno praktično tehnično izpopolnjevanje za strojne varnostne/šifrirne module (HSM) Utimaco, 5. in 6. novembra 2020.

Več

CREAplus uspešno izvedla izpopolnjevanje za ESKM

Technical Training Utimaco HSM BG May 2019 20190613 101217 smlPodjetje CREAplus, pooblaščeni izpopolnjevalni partner podjetja Utimaco, je v mesecu oktobru 2020 uspešno izvedlo dve spletni dvodnevni praktični tehnični izpopolnjevanji za Utimaco Enterprise Secure Key Manager (ESKM) za večjo multinacionalko, v dveh različnih časovnih pasovih.

Več