Podpora

Družba CREAplus izvaja plačljivo tehnično podporo uporabnikom varnostnih rešitev.

Naši visoko strokovno usposobljeni sodelavke in sodelavci so od leta 2010 uspešno pomagali že več kot nekaj tisoč uporabnikom. Najpogosteje nudimo učinkovito pomoč uporabnikom digitalnih potrdil (certifikatov) certifikatskih agencij SIGEN-CA, AC NLB in Pošta®CA (in nekaterih ostalih CA), ki jim s podporo certifikatske agencije (ali banke za internetno bančništvo) ni uspelo zagotoviti pravilnega delovanja.

Po potrebi se naši strokovnjaki lahko tudi neposredno povežejo preko spleta/na daljavo z računalnikom uporabnika. Za vzpostavitev oddaljene pomoči je potrebno zagnati program AnyDesk (KLIKNITE TUKAJ ZA PRENOS). S klikom na to povezavo lahko tehnična podpora ob sočasnem telefonskem kontaktu prevzame nadzor nad oddaljenim računalnikom uporabnika. Na ta način je pomoč lahko še bistveno bolj učinkovita. Priporočamo, da po uspešnem posegu program odstranite.

Če povezava s programom AnyDesk ni možna, uporabite program Team Viewer (KLIKNITE TUKAJ ZA PRENOS), kjer izberete možnost Download QuickSupport.

 

 NAROČILO TEHNIČNE PODPORE

Novice

Spletno predavanje o Utimaco Atalla HSM

shutterstock 298735595Ste želeli izvedeti več o gospodu Mohamedu M. Atalli in o napravi, imenovani Atalla Box? Registrirajte se za spletno predavanje v četrtek, 21. maja 2020 ob 10h.

Več

Spletno predavanje o Utimaco HSM

shutterstock 298735595Ste želeli izvedeti več o strojnih varnostnih modulih (HSM) proizvajalca Utimaco? Zdaj lahko. Registrirajte se za spletno predavanje v četrtek, 14. maja 2020 ob 10h.

Več

Spletno tehnično izpopolnjevanje za Utimaco HSM

shutterstock 298735595Podjetje CREAplus bo kot pooblaščeni partner proizvajalca Utimaco izvedelo tehnično izpopolnjevanje za strojne varnostne/šifrirne module (HSM) Utimaco prek spleta, 4. in 5. junija 2020.

Več